Starstable: arab

Igårkväll blev det visst min tur att skaffa en arab på Starstable.se! Jag som hade tänkt levla klart Dreamchaser (min lvl 9 andalusier) först. Men aja, så kan det gå!

Eftersom klockan var ganska mycket orkade jag inte alls tänka på namn, utan jag döpte hästen till första bästa; Thunderknight. SSOs vanligaste hästnamn?? Jag får helt enkelt döpa om honom när jag har tid och lust (och råd!)

 
  

 

Än så länge är jag i alla fall supernöjd med hästen!!! Verkligen. Det var lite av ett impulsköp, men ett lyckat sådant! Ju mer jag rider honom ju mer fäst blir jag vid honom.  För tillfället är han i lvl 5 och jag ska fortsätta försöka köra alla lopp varje dag nu när jag har lov, så att jag får upp honom så snabbt som möjligt till lvl 15.

När han är maxlevlad ska han bli min nya tävlingshäst. Just nu använder jag en maxlevlad andalusier(ja, jag har två stycken sådana, den ena är dock inte max som sagt) som tävlingshäst. Men eftersom andalusierna är så stora känns det klumpigt. Araberna känns helt annorlunda! Av det lilla jag ridit Thunder så känns de mycket mindre och smidigare. Attde har 3+ i smidighet när man köper dem gör kanske en del. ;)

Nu har jag i alla fall äntligen sagt hej och välkommen till ännu en häst (den femte) i mitt starstable-stall! Och jag ångrar mig inte en sekund! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chikisen.blogg.se

Häst. Hund. Skola. Allt.

RSS 2.0