Ojdå.

Klockan är nästan 23.00. Det är söndag. Jag ska upp till skolan imorgon, borde göra läxor. Och så sitter jag här och startar en blogg... Hur kommer det sig? Inte den blekaste aning! Men vad gör det! Jag har aldrig bloggat innan, vet inte alls hur man gör. Brukar inte ens läsa andras bloggar, haha. But here we go! Får se vad det blir av det.
 
Om jag förstått mig själv rätt kommer den här lilla bloggen handla mestadels om mig, men även såklart och min hund och mina hästar. Inte för att vi lever ett extra roligt liv eller för att vi tävlar eller tränar något speciellt. Men kanske för att prova på att blogga om vardagen. Är mitt liv så intressant så jag kan komma på nya, roliga, och läsvärda saker att skriva om lite då och då? 
 
Oavsett om det här blir mitt enda inlägg eller om bloggen kommer vara en del av mitt liv inom den närmsta framtiden så vill jag hälsa eventuella läsare välkomna. Välkomna till min resa genom livet! (deep!)
 
/Vendela :)
Omg, en bild på en annan bild!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chikisen.blogg.se

Häst. Hund. Skola. Allt.

RSS 2.0