Nu så...

...ser bloggen ut som vanligt igen. Fick ett litet ryck igår och ville lära mig koda! (Har halvt gett upp för lyckades inte få in bilder i min kodning och då var det inte kul längre). Och då skulle jag experimentera lite på bloggens redan färdiga koder tänkte jag, och har jag då "standardutseendet" så blir det mindre klöddigt. Nej, det blev det inte.
Skulle fortfarande vilja lära mig men tror det är bäst om någon jag känner kan sitta med vid datorn och visa live hur man gör och svara på mina tusentals frågor i sådana fall. ;)
Största anledningen till att jag ville lära mig var för att jag skulle vilja ha en egen fin header på min blogg, och inte någon ful, vissen blomma! Och jag tror att enda sättet att ändra header på blogg.se är genom kodning (är jag rätt på de?).
 
I vilket fall som, om någon av er(mina typ 2 trogna följare, hehe, seriöst faktiskt) kan tipsa om någon bra video, eller text eller liknande som lär ut lite om kodning så vore jag såååååå glad! Det är bara att lämna en kommentar :) 
 
På tal om mina två trogna följare så stämmer det nog, för varje dag som jag inte lämnar en kommentar på någon annans blogg eller liknande, så har jag alltid 4 unika besökare på min blogg (hihi). (typ alltid)
En av dem är jag på den här datorn, en annan är förmodligen jag på mobilen. (För det gälls som besökare även om man bara kollar genom blogg.se väl?) Men de två andra har jag ingen aning om vem det är. Men oavsett vilka vill jag bara säga att jag tycker det är roligt att ni bryr er om att klicka er in här och läsa (nästan)varje dag! :D (om det nu är samma ^.^)
Om ni vill får ni gärna en kommentar här, ifall jag missat er blogg på något sätt, så jag får fler att följa regelbundet. :)
Tack^^
 
/Vendela
 
Min sjuka flicka, ♥ ska hämta hem henne imorgon tror jag, kommer ett inlägg om henne snart. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chikisen.blogg.se

Häst. Hund. Skola. Allt.

RSS 2.0