Löööördag.

Första dagen på jullovet nu då! Härligt. Kom precis hem från kompisarna jag träffade igår. Snart bär det av mot ett par andra. Och imorgon ska jag på bio med en tredje.
Jag brukar inte träffa kompisar så ofta, men nu innan jul ska man ju hinna träffa alla och säga god jul, ge julklappar, m.m. Roligt att träffa alla såklart, men jag hade aldrig orkat leva ett så socialt liv året runt, hehe ;).
Men innan jag sticker måste jag ut till stallet och göra iordning lite. (och ta hand om mina hästar på starstable!)
Kameran har batteri nu och jag kan börja fota! :D synd att det ska vara så tråkigt väder bara...
Nu ska jag försöka skriva några tidsinställda, trots min brist på bilder, får se hur det går. 
 
Ååh, jag vill rida. :3 (och sova). 
 
Måste gå, ska göra knäck. Hörs 
/Vendela
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chikisen.blogg.se

Häst. Hund. Skola. Allt.

RSS 2.0