Julstressen.

Det är den 19 december, jul om fem dagar. Och jag har inte köpt en enda julklapp! Två dagar i rad har jag glömt plånboken när jag har åkt till skolan och därmed besökt stan. 
Imorgon ska jag umgås med några klasskompisar hela eftermiddagen efter skolavslutningen (och ge bort min första julklapp). På lördag ska jag träffa ett par gamla klasskompisar, ocg ge bort min andra julklapp. Och hela söndagen går åt till planering och bio med några bykompisar. Måndagen ska ägnas åt paketlek och middag med släkten, och vips så var det julafton!
Skynda, skynda! 
 
Men det är skönt att hästen min har sin vila just nu, en sak mindre att tänka på. Och även om stallet tar sin lilla tid sparar man mycket när de inte rids. :)
 
På tal om jul förresten, kollar ni på julkalendern? Barna hedenhös uppfinner julen.
Den är fktiskt riktigt bra! Jag har inte kollat julkalendrar på flera år, men den här fastnade jag för. Och pappa Ben är ju bara för rolig! haha
 
/Vendela



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chikisen.blogg.se

Häst. Hund. Skola. Allt.

RSS 2.0