Julklappsköp.

Pust! Nu är äntligen nästan alla julklappar köpta! Blev en stressig eftermiddag, men så nöjd! Förutom att plånboken blivit nästan tom...Men nu så kan man börja se fram emot julen igen. ;)
Har som sagt ett ganska packat schema i helgen, så hinner kanske inte bli så mycket bloggande, får se hur jag löser det. 
MEN, en positiv sak! På väg hem från stan dag stannade jag, mamma och min ena lillebror till på mediamarkt, eftersom vi har slarvat bort laddaren till mammas systemkamera. x) En ny laddare blev införskaffad vid samma besök och kameran ligger just nu på laddning, så nu kan jag börja visa annat än mobilbilder här! Såååå glad :D
Bara längtar efter att få ut och fotografera. Synd att det är så tråkigt väder bara...
 

Hur mycket är klockan? - Karyj tjas? (Который час)
 
 
 
 
 
Kristina
2013-12-19 @ 22:50:10
URL: http://nattstad.se/ponnymamman

Kan bara hålla med om dig bild. Skulle kunna döpa den till vänskap.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chikisen.blogg.se

Häst. Hund. Skola. Allt.

RSS 2.0