Bloggutmaning365

Det första jag såg när jag klickade mig in här på blogg.se var en superfin bild i ena hörnet av sidan. Jag var bara tvugnen att kllicka på den, och bilden ledde mig vidare till en minst lika fin blogg, och ett inlägg om Bloggutmaningen365. 
Bloggutmaningen går ut på att man ska hålla bloggen igång och aktiv med minst ett inlägg varje dag. På den här bloggen, http://liie.se/, så har bloggerskan bakom allting kommit på 365 mer eller mindra kluriga frågor, funderingar, och 5-i-topp listor, som man ska svara/dela med sig av, en för varje dag, hela år 2014! Jag tycker det verkar som en superrolig idé! :D Och grymt duktigt gjort av henne. Seriöst, 53 veckoteman,365 frågor!! Cred till henne :).
 
Det är inte bara bra för att hålla bloggen igång, och för att läsarna ska ha något att läsa om, utan också därför det får mig att tänka efter. Att fundera på saker jag inte hade funderat på annars. Och fundera är ju något av det roligaste som finns! Man får tankar och idéer om saker och ting man inte har ägnat ett ögonblicks funderingar åt annars. 
Jag är helt klart på den här utmaningen! Och ska göra mitt bästa för att svara varje dag. Jag har aldrig varit med om en bloggutmaning innan, så det här blir den första. Känns kanske lite överambitiöst att börja med en som håller i sig i ett helt år, men jag ska försöka göra det till en vana. Hoppas ni vill vara med och följa min bloggutmaning, hur det än går! :D
/Vendela
 
En juligt opassande bild. Men gullig hund♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chikisen.blogg.se

Häst. Hund. Skola. Allt.

RSS 2.0