Music

Artister/grupper jag gillar:
 
  • Magnus Uggla
  • Markoolio
  • Hollywood Undead
  • Timbuktu
  • Nordman
  • Kapten Röd
  • Cornelis Vreeswijk
  • Busted
  • Hel
  • Little Marbles
  • Block 44
  • Östen med resten ♥
  • Sabaton
  • Avantasia
  • Ed Sheeran
  • Amaranthe
  • Nanne Grönvall
  • Lena Ph
  • Timoteij
  • Vikingarna
 
Eehm...jag trodde inte det skulle bli så många olika artister faktiskt, och jag har säkert glömt någon andå. Jag har alltid svårt att säga någon musik jag gillar när folk frågar. Men nu kollade jag igenom mina spotifylistor medans jag skrev och insåg att det är mer än vad jag trodde. Många gånger fastnar jag för en speciell låt, och inte artisten i sig. Och ännu ovanligare är det att jag fastnar för en hel musikstil. 
Men det finns en sak jag alltid gillar, och det är dansbandsmusik! Alltså av den hära svängigare sorten. Utan att den behöver vara "dansbandskampen-modern". Trots det står inte så många dansbandsband med i listan. Jag tror att det är för att när jag lyssnar på dansband så tycker jag nästan alltid att det kvittar vem som sjunger, det brukar bli bra ändå! :)
 
Jag är inte en sån här "musiknörd" som vill lyssna på musik alltidalltidalltid! Tror jag i alla fall...det har blivit lite mer musik den senare tiden.. Men morgonmockningen blir ju så himlans härlig med en Magnus Uggla låt i öronen lixom! 
 
God Jul föresten! Hoppas ni får en härlig dag :)
/Vendela
 
Hon lyckas "alltid" hålla sig så vit och fin! :3 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chikisen.blogg.se

Häst. Hund. Skola. Allt.

RSS 2.0