Mellandagsrea

Nu har jag varit inne med min för stora julklappströja på hööks. Tyvärr hade de ingen mindre jag kunde byta till :/ 
Men fick pengarna tillbaka och köpte istället en annan HV polo-tröja, en långärmad piké, och ett par ridbyxor. De hade "ta 3 betala för 2" nu under mellandagsrean. 
Jag fick lägga till en del pengar själv, utöver de jag fick tillbaka för den andra tröjan, men det gjorde inte så mycket för jag handlar ridkläder alldeles för sällan så det behövdes verkligen nytt! ;) 
Alltihopa gick i marinblått och är nog just nu de finaste ridkläder jag har. 




Ridbyxorna var helt klart välbehövliga! Har bara två stycken jag aktivt använder, (har blivit av med de tredje paret) och det ena paret är röda med svart skoning...passar alltså dåligt ihop med det mesta! Även fast jag kombinerar det ändå. ;)
 Jag har inget kort på byxorna men det är ett par marinblå crw, standard. 


Även den lite tjockare tröjan behövdes egetligen. Mamma klagar alltid på att jag alltid snor hennes tröjor när jag är i stallet, vilket jag gör! Men nu tycker jag att den nya är så fin så jag vill inte ha den i stallet när jag bara ska mocka lixom. Så kommer nog sno hennes ett tag till, hehe ;) 
Vi funderar på att sticka till Ullared i januari någongång så får väl köpa en billigare tröja där då. ^^ 






Inte så bra bilder direkt, de är tagna med mobilen, men man kan kanske urskilja något litet ut dem. Orkade inte fotografera med kameran för att sedan föra över bilderna i datorn..;) 

Något mer än ridkläderna blev det inte direkt på mellandagsrean, bara en Björn Borg-parfym. Jag hittade inte något jag(eller min plånbok!) direkt gillade. Bättre lycka nästa gång! ^^ 
/vendela
Mickis
2013-12-26 @ 22:40:40
URL: http://aktivatassar.wordpress.com

Åh vad glada vi blir! Jo vi kämpar på med inlägg fast det är ganska svårt ibland att komma på vad man ska blogga om då vi ändast har en hundblogg, har du någoning speciellt du skulle Vilja läsa om? :)

Kram 😊

Mickis
2013-12-26 @ 22:53:22
URL: http://aktivatassar.wordpress.com

Sv. Åh tack för tipsen :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chikisen.blogg.se

Häst. Hund. Skola. Allt.

RSS 2.0