Klaga, klaga

För tillfället består min SSO-tid mest av att levla. Jag vill ju som sagt få upp min arab i level så snabbt som möjligt! Men att levla är ju nästan det tråååkigaste som finns att göra...men det är ett måste.
Av alla områden i Jorvik är nog GÅD, Gyllenåsarnas dal, det jag gillar minst. Jag vet inte riktigt varför, men det känns dystert och mörkt(gillar inte det "dimmiga" ljuset som finns där) dessutom är där dåliga förbindelser och det ligger i utkanten av ön, alltså tar det lång tid att ta sig dit och rida genom.
Alltså är levlingen i GÅD den allra tråkigaste! Då jag automatiskt tycker att GÅDs lopp är trista, tyvärr. :/

Loppet där man ska hämta ett guldäpple och rida tillbaka med till Håkan-Kråkan, blir jag så himla stressad av! Jag förlorar nästan alltid minst en gång där varje dag, pga av de dumma häxorna som kastar sömnbollar(eller något?) på en.

fågel

 

Så av alla 20tal lopp man kan göra, så avskyr jag Guläpplejakten mest! Usch, den är hemsk! Men ändå gör jag den varje dag, för det känns så dumt att hoppa över något lopp när jag vet att jag hade kunnat få mer xp.

Men nu ska jag (försöka) sluta klaga. De nya loppen, de tre lopp som finns i Skördebyggden, är faktiskt riktigt roliga! Särskilt det nyaste, som jag glömt namnet på..så de får mig att hålla motivationen att levla uppe. Thunderknight har hunnit upp i level 7, fast missade att levla igår, hehe. Så framåt går det ändå!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chikisen.blogg.se

Häst. Hund. Skola. Allt.

RSS 2.0