Julklappar

Julafton var i år riktig mysig! Inte för att den inte brukar vara det! Men vi firade jul hemma. Med bara familjen, farmor och mormor. 
Den bästa julklappen fick jag nog redan på morgonen. Ett pingisbord som var till både mig och mina två bröder. Ett pingisbord i miniformat, men att det var litet gjorde ingenting. Flera timmar i går och nästan lika många idag har vi spelat! Hela familjen. Så det räknas nog som årets bästa julklapp ;)
 
Så mycket hästgrejer fick jag inte. "Bara" en HV Polo tröja. Men den var för stor så ska försöka åka in och byta den imorgon. Har tyvärr ingen bild på den men det är en mörkblå fleecetröja. Jag brukar inte få så många hästgrejer. Mamma och pappa tycker det är svårt med storleken till hästen (hehe), och för att vi har helt olika smak vad det gäller utrustning. Inte för att jag direkt har något fint matchande till hästen, kör på det som verkar funktionellt, bra och som passar min plånbok, alltså billigt!
T.ex. så är mina senskydd till Latina just nu ett par mörkgröna begagnade fram, och ett par orangea bak. Till det har jag ett blå-rött flugtäcke på sommaren i transporten, och ett par grå-rosa transportskydd. Grimman är brun och grimskaftet mörkblått. ;) 
 
Utöver tröjan fick jag bl.a ett presentkort på preem och ett på Nova Lund, mascara, ett bäddset, pengar och en epilator(ajaj). 
 
Här är vår, som vanligt, mindre vackra julgran. Den dessto gulligare Chika fick stå modell bredvid. Åh, vad jag är glad att kameran fungerar igen!
 
/Vendela
 
Emma och Charlie
2013-12-27 @ 23:09:01
URL: http://www.wheatencharlie.blogspot.se

Vilken fin bild! Super söt hund! :)

Sv: Tack så jätte mycket!
Tycker din blogg ser trevlig ut den med, med fina bilder! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chikisen.blogg.se

Häst. Hund. Skola. Allt.

RSS 2.0