Starstable.com

Jag håller inte bara på med hästar på riktigt, utan jag spelar även Starstable online. Ett väldigt roligt spel där man har sina egna hästar i ett eget stall och hjälper alla öns invånare på ett eller annat sätt. Man kan även starta ridklubbar och umgås med andra hästälskare landet över.
Ganska simpla grejer att klara av i uppdragen, men det är ju för att alla ska kunna spela det. Och  det påverkar inte spelupplevelsen. 
 
Jag har spelat sedan i Augusti och har hunnit bli riktigt fast vid det. Varje onsdag uppdateras spelet med olika nya grejer, och det är alltid up to date. Vid halloween kunde man köpa halloweenkläder, göra halloweenupdrag och leta efter spöken.
Nu i juletider har det kommit snö till Jorvik, som ön heter, och man hjälper borgmästaren i Silvergladebyn att ordna alla julbestyr. Utöver det har man dagliga julsysslor att hjälpa olika männikor med.
Och mitt i allt ihopa kan man tävla i långt över tjugo tävlingar, och medverka i flera championat varje dag. Man kan även sätta ihop sin egen outfit med ett otroligt stort utbud av kläder och utrustning. Det finns alltid något roligt att göra! :) 
 
 
/Vendela
evie
2013-12-19 @ 19:53:19
URL: http://www.evieastrom.blogg.se

Åh, haha, det där låter ju som ett spel jag måste prova :D det är alltså ett onlinespel?

Annie
2013-12-24 @ 00:08:54
URL: http://crazycray.blogg.se

Åå så du har också sso! Vad kul jag heter Annie hightree på sso en fråga bara hur länge är du star rider?

Annie
2013-12-24 @ 00:12:53
URL: http://crazycray.blogg.se

Åå så du har också sso! Vad kul jag heter Annie hightree på sso en fråga bara hur länge är du star rider?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chikisen.blogg.se

Häst. Hund. Skola. Allt.

RSS 2.0