Info.

Vem är det då som döljer sig bakom bloggen?
 
Jo, till att börja med kan jag ju berätta att jag heter Vendela och är en 18årig tjej från landet. Jag går sista året på gymnasiet (naturvetenskap), men har ingen aning om vad jag vill plugga vidare till! Jag är alldeles för dålig på att sköta mina läxor och hittar alltid på ursäkter för att inte göra dem! (någon som känner igen sig?)
 
På fritiden ägnar jag mycket tid åt mina hästar och min hund. Annars träffar jag väl kompisarna lite då och då och jag gillar även att läsa!
Jag skulle vilja lära mig ryska, men har än så länge bara lyckats lära mig alfabetet! (Förutom alla olika sj/st/sch-ljuds-bokstäver.) Till min hjälp har jag en liten "Ryska-på-resan"-bok. (Och internet!) Jag har aldrig tänkt på det innan men bloggen kanske kunde hjälpa mig att se till att ta tag i saken och lära mig något litet hela tiden? Låter bra, jag får tänka mer på det, men lovar ingenting, haha!
Föresten vet jag vad tack heter på ryska också, but thats it. спасибо (spasiba, typ)
 
Det här var svårare än vad jag trodde...vad säger man egentligen när man presenterar sig själv? Det här får räcka för denna gång. Ha det! :D
 
/Vendela
 
Jag hoppas det inte märks att jag slänger med en random bild varje gång ;)
den här är från förra året men tyckte den passade



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chikisen.blogg.se

Häst. Hund. Skola. Allt.

RSS 2.0